PhotobucketPhotobucket

Saturday, December 25, 2010

kenapa manusia berubah

assalamualaikum..heee :)
weewiitt..rindu sara tak?yeahh..rindu?alaa2..comel la kowang..
*dush2..perasan je kan..kan?huauhuauau
alaaa..sekali sekala..nak manja2 ngan korang..xboleh?hehe
merajuk kang...aiyooyookkk !!
*sekali lagi perasan..xde sape nak pujuk laa





okok...sebelum sambung nak cite pasal tajuk tu..
nak cakap..yay me !! ahaha..dah ade lebih 400 followers..makasih2 !! wohooo
follow laa dengan ikhlas ye..sara xpakse pon..
sayang korang..


Photobucket


owh lupe2..nak ckp tahniah kat semua PMR victimscandyy yang baru lpas
ameq result..ok ke tak?alaa..xkesah laa..PMR je kan..
*woohoo..ayat.."PMR je kan"
chill aje :)


now..baru nak masuk tajuk..haha
kenapa manusia berubah ek?dulu time mula2 kenal..kecik cinonet je..comel2..manje2
ahaha..didukung..didodoi..dipeluk2..dicium2..dicubit2 pipi..dilambung2..
haa..ape lagi??sambungsambung..





xdelaaa...rindu kan..bertahun2 dulu kita rapat je due2..
bile besar sikit *besarsikitje time jumpa orang tu..pelik je rase..
rase macam dh xkenal dah orang tu..waaa..sedihnya..
tibe2 terpikir..dye dh xingat aku ke?
dye dah lupe ke aku nie orang yg dye paling rapat dulu
dye dah lupe ke kat aku yang KIUT MIUT nie..haha <--- ini sudaa lebih





sedih nye bila pikir baleq..xpe laa kan..
sume orang membesar..dorang ade hidup dorang sendiri
korang same ke dengan korang yg lime tahun dulu?
mestilah tak kan..so biar laa ..xnak sedih2..heehe..dah nak masuk tahun baru dah
yeeppie..semangat baru..


buang air mata
buang hasad dengki
buang segala2 yang wat korang sedih..
senyum2..haha :) :) :)


U SMILE .. I SMILE :)

thanks for reading

Saturday, December 18, 2010

saya bangun pagi.! nak skodeng blog korang

mak aii tajuk..tak ley blah..bangun pagi pon nk kecoh..
lpas nie sakit perut .. nak minum..nak makan..nak mandi pon tulis kat blog
hehe..gila betul..tu laa namanya blogger tegar kan..kan..
sara belum sampai taraf blogger tegar lagi..hehe
akan datang tak tau laa..


rindu kat kat blog..lame tak touch up..plus cucuk botoxxxx sana sini..
haha..lantak kaww laa...malas dah..sara lagi suka baca blog orang lain..
yeahh..HANIS ZALIKHA plus AIZUL MARCELLO..
and blog FATIN LIYANA
n plus plus plus...cik tom..cik epal...mcm2 lagi laa
hari2 sara serbu...haha..sape tak kenal dorang tu..blog pemes followers pon bertimbun2
(siot je sara tulis nama dorang direct macam uwh..)
sorryyyy :)

ignoranceisoverrated:

this picture makes me smile.

:)

sekarang plak musim blogger2 nak mengundi..
undi utk BPM dah abes daa..wahh..best laa blog2 yg tercalon..yg menang lagi laa best..
tak yah sebut laa kan sape yang menang ..korang mesti dah tau..
lepas BPM..sekarang nie orang tengah sibuk pasal blog baru pilihan plak..
time undi peringkat pertama..penuh shoutbox kena spam.."undi saya ye.."
sara pon jwab "ye..ye..nanti saya undi awak..jangan risau.." lalalala..sopan betul ayat
hee..dah samapi peringkat kedua dah..jeng..jeng..jeng..
tak saba plak nak tengok sape top 10..
hoho..

actuallyyyy..entry nie nak tulis pasal bangun pagi g skolah tadi..nak cite apa yg jadi
terlajak plak cite pasal blog..kannn..kacau betul..
takpe laa..lain kali je cerita.haha..

nonnahs:

all I want is this right now. go lie somewhere in the grass, look up, and simply just be

last but not least :::::::
WAN NUR AINAA AFIFAH...wah..ameqqqq! besa punya ..
saya terpaksa rindu awak jugak laaa..haha.. 

thanks for reading

 
hak milik maisaramajid | blogspot