Saturday, December 25, 2010

kenapa manusia berubah

assalamualaikum..heee :)
weewiitt..rindu sara tak?yeahh..rindu?alaa2..comel la kowang..
*dush2..perasan je kan..kan?huauhuauau
alaaa..sekali sekala..nak manja2 ngan korang..xboleh?hehe
merajuk kang...aiyooyookkk !!
*sekali lagi perasan..xde sape nak pujuk laa





okok...sebelum sambung nak cite pasal tajuk tu..
nak cakap..yay me !! ahaha..dah ade lebih 400 followers..makasih2 !! wohooo
follow laa dengan ikhlas ye..sara xpakse pon..
sayang korang..


Photobucket


owh lupe2..nak ckp tahniah kat semua PMR victimscandyy yang baru lpas
ameq result..ok ke tak?alaa..xkesah laa..PMR je kan..
*woohoo..ayat.."PMR je kan"
chill aje :)


now..baru nak masuk tajuk..haha
kenapa manusia berubah ek?dulu time mula2 kenal..kecik cinonet je..comel2..manje2
ahaha..didukung..didodoi..dipeluk2..dicium2..dicubit2 pipi..dilambung2..
haa..ape lagi??sambungsambung..





xdelaaa...rindu kan..bertahun2 dulu kita rapat je due2..
bile besar sikit *besarsikitje time jumpa orang tu..pelik je rase..
rase macam dh xkenal dah orang tu..waaa..sedihnya..
tibe2 terpikir..dye dh xingat aku ke?
dye dah lupe ke aku nie orang yg dye paling rapat dulu
dye dah lupe ke kat aku yang KIUT MIUT nie..haha <--- ini sudaa lebih





sedih nye bila pikir baleq..xpe laa kan..
sume orang membesar..dorang ade hidup dorang sendiri
korang same ke dengan korang yg lime tahun dulu?
mestilah tak kan..so biar laa ..xnak sedih2..heehe..dah nak masuk tahun baru dah
yeeppie..semangat baru..


buang air mata
buang hasad dengki
buang segala2 yang wat korang sedih..
senyum2..haha :) :) :)


U SMILE .. I SMILE :)

thanks for reading

10 comments:

hiro said...

rinduuu juge..hehe

ARJUNA.Inc said...

waaa..ska juger lagu 7 things!!!

ANATI SOKI said...

manuia brubah. zaman pun brubah..heheheheh.. anat fllow mellow kamu ek

azana said...

senyum sokmo lah...=) lupe kan perkara yg mmbuatkan mu berduka.

kayuburuk said...

intro yg comey..hahahhaha

maisara majid said...

@hiro eceeccehhh! haha

maisara majid said...

@ARJUNA.Inc yeahhh! 7 things..comel je miley time dye kecik2 :)

maisara majid said...

@ANATI SOKI yup..sume berubah kann..btw..thanks!

maisara majid said...

@azana waahh..okok.. smile :)

maisara majid said...

@kayuburuk hehehe..idea mengong dtg time tu :P

 
hak milik maisaramajid | blogspot